martes, 23 de febrero de 2010

Casa Oliban present a FIO 2010


El govern d'Aragó i la Asociación Profesional de Empresarios de la Sierra de Guara no ha volgut faltar a la Fira Internacional de Turisme Ornitològic (FIO) de Monfragüe (Extremadura).

Casa Oliban, com a servei turístic especialitzat en turisme ornitològic, serà present a la fira promocionant la zona de la Serra de Guara.
La 'Fira Internacional de Turisme Ornitològic - Extremadura Birdwatching Fair', s'ha convertit en un dels esdeveniments europeus més grans del sector. El certamen, organitzat en col·laboració amb ens i associacions ambientals i turístiques, té la finalitat de donar valor i augmentar el turisme sostenible i respectuós del medi ambient.

La cinquena edició del FIO 2010 se celebrarà del 26 al 28 de febrer al Parc Natural de Monfragüe.


-------------------------------------------------------------------------

El gobierno de Aragón y la Asociación Profesional de Empresarios de la Sierra de Guara no ha querido faltar a la Feria Internacional de Turismo Ornitológico (FÍO) de Monfragüe (Extremadura).

Casa Oliban, como servicio turístico especializado en turismo ornitológico, estará presente en la feria promocionando la zona de la Sierra de Guara.
La 'Feria Internacional de Turismo Ornitológico - Extremadura Birdwatching Fair', se ha convertido en uno de los acontecimientos europeos más importante del sector. El certamen, organizado en colaboración con organismos públicos y asociaciones ambientales y turísticas, tiene la finalidad de dar valor y aumentar el turismo sostenible y respetuoso del medio ambiente.

La quinta edición del FÍO 2010 se celebrará del 26 al 28 de febrero en el Parque Natural de Monfragüe.